Twitter

.:EVENTY:.

Trwa teraz event pt. "Parada dusz"
Zainteresowanych zapraszam tu: KLIK

.:POGODA:.

Dni stają się coraz dłuższe, a noce krótsze. Cieplejsze dni zawitały do nas, a zimniejsze odeszły daleko daleko stąd. Cała przyroda została już praktycznie obudzona, kwiaty na drzewach i łąkach zaczęły rozkwitać, widać ciężarną zwierzynę co zapowiada ich przetrwanie gatunku a dla nas wspaniałe pożywienie. Wiosna jest okresem częstych deszczy, słonecznych dni, a także wiecznych. Pogoda potrafi się szybko zmienić w ciągu dni, dlatego trzeba być przygotowanym na wszystko. Wiosna to doskonały okres aby poznać swojego przyszłego partnera lub partnerkę, z którą spędzimy możliwe i całe nasze życie.

.:SKYPE:.

Chcesz z nami pogadać na skype? Nie ma problemu! -> KLIK
Jeżeli klikniesz ten link na górze, przeniesiesz się na skype jedynie z możliwością pisania na czacie.
Jeżeli jednak chcesz porozmawiać z nami, z głosem ale bez kamerek, to śmigaj na Skype/zainstaluj Skype i zaproś do znajomych Amerę(Skype -> Amera Castelss), a Amera doda Cię do grupy.
Jak na razie z rozmowy skorzystali: AmeiS, Amera, Lexie, Dannyl, Raven, Luka, Tiago, Xerda oraz Slake!

.:INNE:.

Chcesz coś zmienić w watasze? Oceń Eternal Wolves i powiedz nam czego oczekujesz! -> KLIK

Pamiętaj, aby obserwować nas na Twitterze! Ikonka Twittera znajduje się po prawej stronie od loga watahy!

Czegoś nie rozumiesz? Może chcesz zadać pytanie na asku? -> KLIK

.:KONTAKT:.


AMERA - Adminka
(zmniejszona aktywność)
Doggi - Ali010612
Howrse - Ali010612
Gmail - Sieralioness222@gmail.com
GG - 48141426
Skype - America Castelss

RITSU - Moderatorka
Doggi - lisia98
Howrse - lisia98
Gmail - lisia9855@gmail.com

SHIRO - Moderator
Doggi - cocolino98
Howrse - timenta
Gmail - korzystam z Ritsu gmaila

LEXIE - Moderatorka
(zmniejszona aktywność)
Howrse - Aleksa2003
Gmail - lexie.black01@gmail.com

.:WYŚWIETLENIA:.

.:WILCZE POGADANKI:.

Pogadaj z nami anonimie jeżeli chcesz :3 Nie zmuszamy, ale miło by nam było gdybyśmy się zapoznali :D

.:ŚCIEŻKI:.

*strona w budowie, nie zwracajcie na to uwagi*

Każdy wilk, który żyje na planecie Craeria musi mieć coś do roboty, bo przecież nasze ukochane postacie zamęczyłyby się z nudów! Tak więc ścieżka to taka jakby pozycja, jednakże jest ona zarówno PRACĄ naszej ukochanej postaci. Nie byłoby jednak zabawy, gdzie byłyby tylko same dobre prace, dlatego specjalnie dla was -a szczególnie tych, którzy uwielbiają być poza prawem- zostały powołane do życia także NIELEGALNE prace! Poniżej przedstawione są zasady, bo dodane zostały też poziomy, więc przeczytajcie je, a mi nie pozostaje życzyć nic innego jak... HAVE FUN!
.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................



ZASADY:
Stanowiska mają poziomy, są one jednak nieskończone. Czy wbijesz dziesiąty poziom czy setny - to nie ma znaczenia. Możesz wbić nawet tysięczny poziom! Wszystko zależy od Ciebie.
Co każdy poziom wilk dostaje wynagrodzenie. Jeżeli przed wbiciem poziomu napiszesz opowiadanie o pracy to stawka pomnoży się o dwa razy (przykład: Stawka podstawowa - 10 S, piszesz opowiadanie o pracy -> stawka x2, 10 S x2 = 20 S). Po tym stawka wraca do normalnej liczby i ponownie musisz napisać opowiadanie, aby ją powiększyć.
Jak przedostać się na następne poziomy? Każdy poziom liczy sobie piękne 100 punktów. Więc nic innego nie pozostaje jak wbicie tych stu punktów. Poniżej zostawię spis możliwości, za które dostaniesz punkty - pamiętaj, aby wykonane zgłosić Amerze, musisz pilnować swoich punktów!:
Opowiadanie pojedyncze - 10
Opowiadanie podwójne(osoba+osoba) - 15
Opowiadania konkursowe/eventowe - 25
Udział w konkursach/eventach - 35
Opowiadanie z serii opowiadań - 15
Opowiadanie o pracy - 35
Nowe pomysły dla watahy - 40
Twoja dodana rzecz z formularza ze strony "stwórz coś" - 60
Aktywne uczestnictwo w grach - 40
Obecność na butelce - 25
Aktywność na czacie - 20/60 (w zależności od czasu spędzonego)
Pomysł na możliwość - 30
Wygrana w konkursach/eventach:
#1 - 70
#2 - 45
#3 - 35
Stawka Solarów jest zależna od poziomu ścieżki wilka:
0 - 20 = 10S
20 - 30 = 15 S
30 - 50 = 25 S
50 - 60 = 30 S
60 - 80 = 40 S
80 - 90 = 45 S
90 - 100 = 50 S
100 - ∞ = 55 S
Stanowiska nielegalne - uważajcie! Poważne, miejcie się na baczności. Poszukujcie informacji w aktualnościach na temat najnowszych wiadomości ze świata przestępczego, można tam znaleźć wieści o złapanych przestępcach i najnowszych wybrykach nielegalnych pracowników. Dlatego lepiej, abyście uważnie czytali co jest w aktualnościach. Jeżeli jest informacja o tym, że cię złapano i posłano do więzienia(nie zawsze musi być to Wyspa Więzienna) to trzeba napisać opowiadanie o ucieczce! Dla zapominalskich, kochanych dziam dziamów - aktualności są nad wilczym menu c:
Stanowiska wraz z przedrostkiem "główny", mogą wybrać swoich uczniów, którzy później obejmą stanowiska mistrza.
Postać w każdym momencie może przejść na emeryturę. Stawka Solarów nadal będzie wpływać na konto wilka co miesiąc w zależności jaki postać ma poziom. (Przykład: Kończysz pracować na 34 poziomie -> co miesiąc na konto twojego wilka będzie wpływać 25 S)
Wpierw dobieramy do wilka jedynie jedną pracę! Niektóre pace są dopiero dostępne kiedy ukończysz 



.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................
LEGENDA
ilość wilków w tej pracy | nazwa pracy | kuleczka z kolorem

KOLORY
czerwony - prace w której jest już zbyt dużo wilków, sory ziomuś spóźniłeś się. Tego stanowiska nie można już zajmować :/
niebieski - prace, które potrzebują pracowników, wybierz je proszę
pomarańczowy - prace, które wymagają dyscypliny i są bardzo ważne dla społeczeństwa(nie w przypadku nielegalnych), mogą je jedynie nadawać władcy(czyt. zapytaj admina + w przypadku nielegalnych zapytaj najważniejszą osobę z branży, ale wciąż - zapytaj admina)
podkreślone stanowisko - ktoś na tym stanowisku może wybrać ucznia. Tylko jednego! Chyba, że pomysłowy ziomeczek na tym stanowisku zrobi konkursik na wybranie ucznia
pochylone stanowisko - pochylona pozycja, to kopia oryginalnej. Czyli wykonuje się to samo co w oryginalnym stanowisku. Jedynym szczegółem jest to, że różnią się rodzajem ścieżki.
Jeżeli wybierasz normalnego morderce to działasz neutralnie,
Jeżeli wybierasz pochylonego morderce to działasz nielegalnie.
Działa to tak samo w przypadku innych prac skopiowanych. 
.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................




ŚCIEŻKI LEGALNE

1 | Główny Szaman
| Alchemik | ●
| Medyk | 
| Zielarz | ●

1 | Przywódca Polowań
| Łowca | 
| Tropiciel | ●
| Zaganiacz | ●

1 | Generał
2 | Strateg | ●
| Sprinter | ●
| Wojownik | ●

1 | Dowódca Obrony
| Protektor | ●
| Obrońca | ●
| Strażnik Dzienny | ●
| Strażnik Nocny | ●
| Czujka | ●

2 | Doradca Lidera
| Doradca pomniejszy | ●
| Nauczyciel Szczeniąt | ●
| Opiekun Szczeniąt | ●

1 | Przywódca Zwiadowców
| Zwiadowca | ●
| Przywódca Biegaczy | ●
| Biegacz | ●

1 | Główny Artysta |  
| Artysta | ●
| Szperacz | ●
| Goniec | ●
| Arcy Duchowny | ●
| Duchowny | ●

0 | Handlarz | ●
0 | Rybak | ●
0 | Kowal | ●
0 | Łowca stworzeń | ●

ŚCIEŻKI NEUTRALNE* 

1 | Przywódca Agencji | 
| Agent specjalny | ●
| Szpieg | ●
| Cichociemny | ●
| Morderca | ●


ŚCIEŻKI NIELEGALNE

0 | Łowca stworzeń | ●
0 | Handlarz | ●
0 | Złodziej | ●
0 | Kurtyzana | ●
0 | Płatny morderca | ●
0 | Morderca | ●
0 | Cichociemny | ●
0 | Kat | ●
0 | Wojownik nielegalnych walk | ●
0 | Pokerzysta | ●
0 | Szpieg | ●
0 | Szef mafii | ●
0 | Mafioza | ●
0 | Ochroniarz | ●


Ścieżki neutralne, znane są z tego że mogą pomagać za równo tym legalnym jak i nielegalnym. Oczywiście nielegalna pomoc jest utrzymywana w sekrecie. Neutralne stanowiska zawsze można poprosić o pomoc, jeżeli jednak są przekabaceni na jedną ze stron, to nie wiem czy ta druga będzie mogła korzystać z jej pomocy, chyba że zaoferują coś lepszego. 

.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................


NAJWAŻNIEJSZE:
Liderzy(max.2) - To para która przewodzi watahą i to ona podejmuje najważniejsze decyzje. To oni udzielają zezwolenia na np. opuszczenie watahy, czy ślub. Liderzy także podejmują decyzje odnośnie wojny czy wypraw poza tereny watahy. Zajmują się także wilkami, które potrzebują osądu. Najprościej, zajmują się praktycznie wszystkim.
Opiekun - Opiekun to ktoś, kto sprawuje pieczę nad rasami. Trzema rasami zajmują się trzej Opiekunowie, każdy z nich sprawuje pieczę nad dobranym mu ludem. Opiekunowie spotykają się raz na jakiś czas z Liderem omawiając stan wszystkich ludów.


MEDYCYNA:
Główny szaman (max.1)- jedno z bardziej odpowiedzialnych stanowisk, obejmuje go tylko jedna, wyróżniona osoba. Jej zadaniem jest tworzenie magicznych amuletów i legendarnych eliksirów oraz kontrolowanie postępów pracy reszty. Jest także kucharzem podczas uroczystości, pomagają mu zielarze. 
Alchemik- wilk, który zajmuje się tworzeniem bardziej zaawansowanych receptur i przepisów. Alchemicy nie wytwarzają tak dobrych leków jak Medycy, ale są za to lepsi przy innych eliksirach np. miłości, snu, czkawki... 
Medyk- odgrywa ważną rolę w watasze. To on tworzy wszystkie leki i medykamenty, które polepszają stan zdrowia mieszkańców watahy.
Zielarz- zajmuje się starannym zbieraniem i selekcjonowaniem ziół; tworzy proste mikstury i eliksiry. Zbiera je dla Medyków, lub Alchemików, albo dla samego siebie. Wykorzystuje zioła podczas leczenia, ale nie potrafi wykonywać eliksirów i innych leków. Pomagają także Szamanowi podczas różnych uroczystości. 


POLOWANIE:
Przywódca polowań(max.1)- zarządza większymi polowaniami i ustawia wilki na odpowiednich pozycjach. Pilnuje porządku i ma na wszystko oko podczas polowań.
Łowcy- ich zadaniem jest polowanie, tym samym zapewnianie pożywienia dla reszty watahy. Są szybcy i zwinni, bezkonkurencyjni w swoim fachu.
Tropiciele- zajmują się lokalizacją zwierzyny, a następnie informowaniem łowców i zaganiaczy o ich położeniu. Charakteryzują się nadzwyczaj czułym węchem i słuchem.
Zaganiacze - Zaganiają zwierzynę, która za bardzo się oddaliła od miejsca gdzie mają uderzyć łowcy.


WOJSKO:
Przywódca Armii(max.1)- główny rozkazodawca; dowodzi wyprawom zbrojnym, bitwom i walkom. Zajmuje się rekrutacją nowych żołnierzy oraz przydzielaniem stanowisk. Podlega bezpośrednio Liderowi. Zarządza generałami wojsk.
Strateg(max.1)- zaufany konsultant dobierany przez samego Lidera; określa taktykę walki oraz szyk bojowy. Obmyśla plany i dzieli się z przywódcą i generałami. Zna różne skróty i kryjówki. Odpowiedzialny jest także za podpisywanie sojuszy i traktatów pokojowych z innymi watahami.
Sprinterzy- zajmują się szybkim przemieszczaniem po polu bitwy, odciągają wrogów i przenoszą wiadomości pomiędzy sobą.
Generał Anielskich Wojsk(Max.1)- Jest to wilk, który zarządza swoimi wojskami, wydaje im polecenia. Jest odpowiedzialny za trening swoich wojowników.
Anielscy Wojownicy- Są wojownikami od strony aniołów, podlegają swojemu generałowi.
Generał Diabelskich Wojsk(Max.1)- Jest to wilk, który zarządza swoimi wojskami, wydaje im polecenia. Jest odpowiedzialny za trening swoich wojowników.
Diabelscy Wojownicy - Są to wojownicy od strony demonów, podlegają swojemu generałowi.
Generał Neutralnych|Corsica'nskich Wojowników- Jest to wilk, który zarządza swoimi wojskami, wydaje im polecenia. Jest odpowiedzialny za trening swoich wojowników.
Neutralni|Corsica'nscy Wojownicy- Są to wojownicy od strony neutralnych, podlegają swojemu generałowi.


AGENCJA:
Przywódca Agencji (max.1) - jest to wilk, który zarządza wszystkimi wilkami działającymi z ukrycia. Podlega on liderowi i działa w porozumieniu z Przywódcy Armi, Dowódcą Obrony, a czasem i z Przywódcami Zwiadowców i Biegaczy.
Agenci specjalni (max.4)- najlepsi spośród szpiegów, zwerbowani ze względu na wiedzę, doświadczenie bądź kontakty z osobami mającymi dostęp do różnych ważnych informacji. Najczęściej pracują w parze.
Szpiedzy- dostarczają szczegółów na temat innych watah, aby owi nie zorientowali się, że tajemnice zostały im wykradzione. Starają się ukrywać prawdziwy cel swoich misji, działają pod przykrywką.
Cichociemni (max.8)- pracują w otoczce mroku, cicho przemieszczają się wśród gęstwiny drzew i krzewów. Są zabójcami, działają na zlecenia liderów.
Mordercy- kierują się żądzą krwi, zabijają bez większych skrupułów. Mają silną psychikę albo są szaleni. Zdarza im się działać na rozkaz Lidera,


OCHRONA:
Dowódca Obrony (max.1) - jest to wilk, który zarządza wszystkimi wilkami z pozycji obronnych. Podlega on liderowi i działa w porozumieniu z Przywódcy Armi, Przywódcą Agencji, a czasem i z Przywódcami Zwiadowców i Biegaczy.
Protektorzy (max.2)- najbardziej wykwalifikowani obrońcy. Ich zadaniem jest zapewnienie ochrony wilkom najwyżej usytuowanym w rankingu społecznym lub zagrożonym z powodów osobistych. Zazwyczaj przebywają nie daleko Lidera (jego zamku) aby być w porę. 
Obrońcy- zajmują się ogólną defensywą terenów. Wspierają swoją pomocą strażników, zasilają ich szeregi w razie większego zapotrzebowania np. podczas otwartego konfliktu.
Strażnicy dzienni- zajmują się patrolowaniem watahy w trakcie dnia, pilnują porządku.
Strażnicy nocni- zajmują się patrolowaniem watahy w trakcie nocy, pilnują porządku
Czujki- wilki, które sygnalizują ewentualne zagrożenia. Są wyspecjalizowane w wykrywaniu istniejących niebezpieczeństw, pilnują także porządku wewnątrz watahy. 


SZKOŁA | DORADCY:
Doradcy Lidera (max.2)- dwie prawe łapy ważniejszych wilków. Pomagają podejmować trudne decyzje oraz rozważać aspekty za i przeciw; darzą dobrą radą. Czasami są wysyłani w różnych sprawach do różnych wilków.
Doradcy (max.4) - Pomagają i doradzają Opiekunom i osobnikom na głównych stanowiskach
Nauczyciele szczeniąt (max.8)- wilki specjalizujące się w przekazywaniu wiedzy młodym, niedoświadczonym szczeniakom. Uczą ich m.in. przerwania i polowania.
Opiekunowie szczeniąt (max.8)- zajmują się szczeniętami pod nieobecność rodziców, wykazują się wielką cierpliwością i opanowaniem.


GRUPA DO WYPRAW:
Przywódca Zwiadowców(max.1) - To wilk, który kieruje całym korpusem zwiadowców. To on musi dać pozwolenie na opuszczenie terenów watahy. Daje im też różne zlecenia.
Zwiadowcy(max.8) - To wilki wysyłane na specjalne zadania poza terenami watahy. Są to silne i ciche wilki, gdyż muszą poruszać się bezszelestnie i walczyć bez ostrzeżenia. Mogą także działać na terenie watahy, jeżeli jest taka potrzeba.
Przywódca Biegaczy(max.1) - To wilk, który dowodzi wszystkimi biegaczami. To on daje zezwolenie na opuszczenie watahy i daje różne zadania.
Biegacze(max.8) - Wilki te mają zadania poza terenami watahy. Cechuje je duża szybkość i siła. Muszą szybko walczyć jak i szybko przekazywać ważne informację. Mogą także działać na terenie watahy, jeżeli jest taka potrzeba.

INNE:
Główny Artysta(max.1) - zarządza wszystkimi innymi artystami i daje im różne zadania
Artyści - Są to wilki, które doskonale śpiewają, tańczą itp. To oni zawsze organizują różne uroczystości. Cechuje ich kreatywność.
Szperacze- ich profesja polega na wyszukiwaniu różnych przydatnych przedmiotów, co często wiąże się z wychodzeniem poza tereny watahy. Uzupełniają zapasy m.in. alchemików, mają duży wpływ na targ
Goniec - dostarcza wiadomości między wilkami. Kiedy dostanie zadanie przekazania wiadomości komuś innemu z watahy, jego obowiązkiem jest tą wiadomość przekazać.
Arcy Duchowny - Jest to główny duchowny, jego zadaniem jest modlitwa do Diamentowych Strażników. Opiekuje się ogrodem, pomaga innym, modli się a także pomaga przy poskramianiu niesfornych demonów a także aniołów(jest bezstronny).  Podlega tylko i wyłącznie liderowi. Nie powinien mieć partnerki, ale to już nie zależne od niego.
Duchowni(max.4) - Są to wilki, które oddają się modlitwie, a ich prace są podobne do Arcy Duchownego, są jego pomocnikami. Także zajmują się ogrodem i pomagają w poskramianiu i odprawianych modlitwach, nie mogą sami tego robić. Oni zaś mogą mieć partnerkę, ale nie mogą mieć dzieci. Podlegają Arcy Duchownemu.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Jeżeli piszesz komentarz - pamiętaj o tym, aby podpisać się nazwą na czacie lub imieniem którejś z twojej postaci!

.:AKTUALNOŚĆI:.

Nowa aktualizacja watahy będzie już niedługo :D Encyklopedia już prawie zapełniona, poczekajcie jeszcze troszkę! ~ Amera

Od teraz można być człowiekiem! Zapraszamy do wysyłania zdjęć lub artów twojej postaci jako człowieka.

.:TOPKA:.

© 2017 Eternal Wolves.
All rights reserved.
Design by Agata.